Kalendarz tygodniowy z notesem i logo firmy

By Category :

Z racji tego, że kalendarze są tak tanie, gwarantują znakomity zwrot z inwestycji. Wystarczy kilka sprzedaży, ażeby czerpać zyski z marketingu kalendarzowego – a jeżeli już wydrukujesz atrakcyjny notes kalendarz i dostarczysz go do stosownie dobranej grupy odbiorców, przyniesie to sporo przychodów.
Skuteczna reklama.

Kalendarze mają znaczenie i są doceniane. Nie są kolejną ulotką reklamową wrzucaną do skrzynek pocztowych klientów ani nachalną rozmową handlową – to produkty, za które ludzie płacą bardzo duże pieniądze. Drukując kalendarze, które można podarować odbiorcom, tworzysz prezenty, z których mogą się cieszyć. Każdy korzysta z kalendarzy, ażeby pamiętać o poważnych datach i wydarzeniach, a ponieważ kalendarze są przydatne, klienci będą je eksponować. Wielu z nich będzie się do nich codziennie odwoływać, dzięki czemu będą mieli kontakt z Twoją firmą każdego dnia w roku. Bardzo dobrze stworzony kalendarz z notatnikiem pomaga nawiązać kontakt z klientami. Kalendarze powinny nie tylko prezentować produkty i usługi, niemniej jednak również zawierać atrakcyjne zdjęcia i ilustracje przedstawiające zainteresowania klientów, które są ważne dla Twojej firmy. Ponieważ kalendarze są na prawdę często używane codziennie (a nierzadko nawet częściej), stanowią perfekcyjne narzędzie budowania marki. Klienci powinni widzieć nazwę i logo Twojej firmy za każdym razem, gdy patrzą na kalendarze, więc jesteś pierwszą firmą, która przychodzi im na myśl, gdy potrzebują tego, co sprzedajesz. Kalendarze są nie tylko wyjątkowym narzędziem budowania marki, ale stwarzają także sposobności całorocznego marketingu. Pomyśl z wyprzedzeniem, by w strategicznych momentach roku zaoferować ekskluzywne sezonowe wyprzedaże, kupony i kody rabatowe.
Grupa odbiorców.
Kalendarze można wysyłać do wybranej grupy odbiorców za pośrednictwem poczty bezpośredniej, wręczać klientom w sklepie, odwiedzać klientów z kalendarzami w ręku, oraz umieszczać w strategicznych miejscach, takich jak restauracje, sklepy spożywcze i inne miejsca publiczne (oczywiście po uzyskaniu zgody). Wizytówki, broszury, magnesy, plakaty i ulotki można z łatwością dołączać do kalendarzy. W ten sposób można zwiększyć liczbę materiałów marketingowych, które klienci mają przy sobie, zapoznać ich z bardziej szczegółowymi informacjami o firmie i zachęcić do kolejnych rozmów i wizyt. Ukierunkowanie odbiorców umożliwia zmaksymalizować zwrot z inwestycji w kalendarze i zminimalizować nakłady. Wysyłaj kalendarze do ściśle określonej listy mailingowej, rozdawaj je wyłącznie najlepszym klientom i umieszczaj w strategicznych miejscach, w których klienci na prawdę bardzo często przebywają. Czy organizujesz specjalne dni sprzedaży? Bierzesz udział w festynach lokalnych? Organizujesz imprezy dla klientów? Możesz to wszystko wydrukować na kalendarzu, by zwrócić uwagę na własne wydarzenia w ciągu roku. Pomóż swoim klientom uzyskać to, czego potrzebują – zanim się zorientują, że tego potrzebują. Na przykład mechanik może zamieścić w kalendarzu listę kontrolną dotyczącą przygotowania samochodu do zimy, a weterynarz – harmonogram badań kontrolnych zwierząt. Takie funkcje są przydatne dla klientów i sprawiają, że wracają oni regularnie po więcej.

Sprawdź: iveno.pl/kalendarz-ksiazkowy-tygodniowy-b5-z-notesem

Author :